Cvičení po porodu

Když toužíte po zdravém a prospěšném pohybu za přítomnosti vašeho miminka

Fit po porodu

Vaše tělo se změnilo, jste přece máma.

To ale neznamená, že nemůžete vypadat dobře a taky se tak cítit.

 

Jenže jak na to?

 

  • Zdravě
  • Bezpečně
  • S ohledem na miminko i sebe

Jsem dula - provázím ženy na cestě k miminku, v těhotenství, u porodu i po něm, ale také masérka a lektorka zdravotního cvičení.

Sestavila jsem pro vás unikátní cvičební program, který je vhodný pro všechny ženy.

Jde o jemné cvičení, které bere ohled na případná porodní a poporodní poranění a tělesné dysbalance a neduhy způsobené jednostranným zatížením díky nošení miminka na rukou, v šátku, nevhodné pozici u kojení a pod.

Cvičení je vždy přizpůsobeno skupině a ke každé klientce v rámci možností přistupuji individuálně.

 

  • Zdravotní cvičení
  • Jóga
  • Práce s pánevním dnem
  • Držení těla
  • Cvičení s vlastní vahou
  • Nácvik správného dechu
  • Relaxace
  • Masáže

K tělu ženy po porodu přistupuji s velkým respektem, proto nečekejte bezhlavé posilování břišních svalů, cvičení u kterého se budete potit a podobnou strukturu zaměřenou na "pálení tuků" a výkon.

Věřím a vím, že jemná ale cílená péče přinese tělu mnohem více, než jeho "huntování" ve fitku jen co skončí šestinedělí.