A JE TO VŮBEC NUTNÉ?
Konzistence v businessu a jak to s ní vlastně je? Ouje tohle je téma, které je fakt HOT a mám pocit, že hodně lidí rozděluje. Jedni říkají, že být konzistentní je základ a druzí, že hlavní je „jestli to cítím a jsem ve flow“. A mají fakt hustý argumenty ne že ne.
A víš co? Všichni mají pravdu.
Když něco buduju, je fajn být konzistentní.
Je to jako když stavíš dům. Jako jo postavíš ho i pokud ho budeš stavět stylem „jedno okno za měsíc“ a věřím, že někomu to vyhovuje, ale mi ne.
Jenže je tady úskalí toho, že když chci být konzistentní, musím se do toho nutit. V praxi to v businessu to vypadá tak, že sedím na instáči a snažím se ze své hlavy vydojit nějakou děsně cool myšlenku pro post, ale prostě to nejde …
Nebo postuju pitchoviny, sdílené posty a nic kloudného s mou vlastní energií, co by někoho mělo šanci energeticky zaujmout a přitáhnout ke mně.
Tohle je pro mě cesta ke konzistenci udržitelným způsobem.
Já jsem si osobně prošla i fází, kdy jsem se milovala překonávat, nakopávat, dávat si mantinely a co „musím“ za den udělat. Někdy ta fáze prostě přijde a je třeba. Ale u mě dlouhodobě udržitelná není a hlavně jsem si všimla, že pokud se nutím hlavně v oblasti, která vyžaduje kreativitu, tak je to téměř jistá cesta k vyhoření.
Takže … všeho s mírou a najdi si tu svou cestu?
Líbil se Ti tenhle článek? Sdílej s kámoškama a nebo mi dej vědět.