A JE TO VŮBEC NUTNÉ?
Konzistence v businessu a jak to s ní vlastně je? Ouje tohle je téma, které je fakt HOT a mám pocit, že hodně lidí rozděluje. Jedni říkají, že být konzistentní je základ a druzí, že hlavní je „jestli to cítím a jsem ve flow“. A mají fakt hustý argumenty ne že ne.
A víš co? Všichni mají pravdu.
Když něco buduju, je fajn být konzistentní.
Je to jako když stavíš dům. Jako jo postavíš ho i pokud ho budeš stavět stylem „jedno okno za měsíc“ a věřím, že někomu to vyhovuje, ale mi ne.
Jenže je tady úskalí toho, že když chci být konzistentní, musím se do toho nutit. V praxi to v businessu to vypadá tak, že sedím na instáči a snažím se ze své hlavy vydojit nějakou děsně cool myšlenku pro post, ale prostě to nejde …
Nebo postuju pitchoviny, sdílené posty a nic kloudného s mou vlastní energií, co by někoho mělo šanci energeticky zaujmout a přitáhnout ke mně.
Takže cesta je najít si svoje flow a SOUČASNĚ způsob, jak být konzistentní.
V praxi to může vypadat tak, že když máš zrovna tvořivou, prostě si sedneš a napíšeš si klidně 20 postů na celý měsíc. #cyklicnostvbusinessu je cool umět využívat, že ženy 😉
Zachytáváš svoje myšlenky, když k Tobě zrovna proudí – do poznámek, na diktafon > napíšeš si je jako hrubou šablonu a tu pak rozpracuješ později.
Recykluj obsah – nevynalézej kolo furt dokola 😉 Tohle je základ. Je v pohodě postovat podobné věci opakovaně. Proč? Protože čistě prakticky – myslet si, že všichni Tví sledující si přečetli Tvůj post je fakt mimo 😀 takže čím častěji o jednom tématu mluvíš, tím větší pravděpodobnost je, že se dostane k více lidem.