Těhotenská meditace

Zklidnit svou mysl a uvolnit své tělo je v těhotenství v dnešní uspěchané době extrémně důležité. Věda potvrzuje příznivé účinky meditačních technik mindfulness na ženu i její miminko.
Vyzkoušejte je také s touto meditaci zaměřenou na dech – základní životní prvek. Jde o základní praxi mindfulness (všímavosti), která vám pomůže naladit se na sebe, své tělo a miminko.
Tato meditace je vedena jako takový předěl mezi klasikou mindfulness meditací a relaxací – obsahuje hudbu v pozadí a instrukce k relaxaci.

Ochutnejte techniky mindfulness.

Od roku 2020 běží poprvé v ČR úspěšný koncept předporodní přípravy Mindfulness pro porod a rodičovství (Mindful Birthing and Parenting Program – MBCP), který pomáhá nastávajícím rodičům připravit se nejen na samotný porod, ale i rodičovství

  • Pracuje se stresem
  • Naučí vás zvládat bolest a nepříjemné situace v životě
  • Prožívat vědomě každý okamžik
  • A žít tak život skutečně naplno

Přidejte se i vy k tisícům absolventům našich kurzů po celém světě a zažijte, zda je mindfulness opravdu něco, co dokáže změnit celý váš život, jak tvrdí naši účastníci.

PRAKTICKÉ INSTRUKCE

Vhodné je najít si čas ideálně jednou denně, kde nebudete rušeny a budete mít pro sebe a miminko necelých 14 minut. Když se vám to nepovede, každý den, nic se neděje, všechno je lepší než nic 😉

Nicméně uvidíte, že pokud si vytvoříte návyk, pocítíte na sobě už po týdnu pravidelných meditací pozitivní účinky jako:

  • zmírnění stresu, úzkosti a napětí
  • lepší snášení těhotenských nepříjemností jako nevolnosti a pod.
  • láskyplné spojení s miminkem pomůže překonat těžkosti a občasné pochyby
  • zmírnění problémů s nespavostí
  • lepší usínání
  • více radosti ze života díky vědomému prožívání přítomného okamžiku

Možná si pokládáte otázky:

Zvládnu to, když nechodím na jógu/nemedituju a vůbec? Je to pro mě, i když nejsem duchovně založená? Kde na to najdu čas? Samozřejmě tato meditace je vhodná i pro ty z vás, které s meditací nemáte žádné zkušenosti. Využila jsem v ní několik pracovních i relaxačních technik tak, abyste měly snadný začátek na vaší cestě těhotenstvím i porodem. Tato úvodní meditace není nejkratší, ale pomáhá i těm s velmi roztěkanou myslí prožít, co je podstatou meditací – bytí v přítomném okamžiku. Díky vedení hlasem se nemusíte bát, že byste se někde ztratily, nebo nevěděly, co dělat. Pokud na meditaci nemáte čas, pusťte si jí dvakrát denně minimálně 🙂 Tohle je poselství východu naší západní mysli a já s ním velmi souzním. Ti z nás, kteří neustále pracují, přemítají, nemůžou v noci usnout, protože sotva zavřou oči, vyrojí se jim před očima miliony myšlenek a termínů, co všechno ještě musí a měli by… Ti potřebují více ŽÍT v přítomném okamžiku právě nyní.

Další meditace a relaxace budou postupně přibývat na tento kanál – PŘIHLAŠTE SE K ODBĚRU.

Jana Urbánková
Jsem bylinková dula a pomáhám ženám a jejich rodinám na cestě ke krásnému těhotenství, porodu a šestinedělí. Napsala jsem ebook BYLINKY PRO TĚHOTENSTVÍ, POROD A ŠESTINEDĚLÍ >> pro všechny, ženy, které chtějí vzít zdraví do svých rukou s pomocí přírody a ebooky zdarma BYLINY V TĚHOTENSTVÍ >> a HARMONICKÉ ŠESTINEDĚLÍ >>
Komentáře
  • Ebook ZDARMA
  • Nejnovější příspěvky
  • Ebook Bylinky pro těhotenství porod a šestinedělí
  • Štítky
  • Facebook
  • Instagram
  • Přihlásit k odběru

    Chci dostávat nové články